ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА 

Практичний психолог ДПТНЗ «Рокитнянський професійний ліцей»

Градова Наталія Григорівна

В ліцеї  на даній  посаді працює  з 2003року

Закінчила у  1996р

Український державний педагогічний університет ім. Драгоманова

Кваліфікаційна категорія

 психолог вищої категорії

під час карантину   за потребою учасників освітнього процесу (дітей, батьків, вчителів) проводить

дистанційне онлайн-консультування і спілкування.

Канали зв’язку: Viber за номером ‎097 10 36 372 (з 9.00 до 15.00)

 та через листування на електронну скриньку hataG192@ukr.net

Соціальний педагог ДПТНЗ «Рокитнянський професійний ліцей»

Олефір Наталія Михайлівна

Закінчила у  2014 році

 Білоцерківський інститут економіки та управління вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини»

Кваліфікаційна категорія

 Спеціаліст

Закінчила у 2020 році

Уманський державний педагогічний університет ім Тичини

За спеціальністю

Середня освіта географія

ПЛАНИ:

Графік-консультацій-практичного-психолога

Графік-роботипрактитчного-психолога

Графік-роботи-соціального-педагога

Перспективний-план

Річний-план-роботи-практичного-психолога

Річний-план-роботи-соціального-педагога

ПОРАДИ:

Батькам:

Десять-заповідей-батькам

поради-батькам-

Безпека-дітей-в-Інтернеті-

Профілактика шкідливих звичок

Як убезпечити вашу дитину при користуванні інтернетом дома

Учням:

Підготовка-до-ЗНО-

Про-інформаційну-гігієну-під-час-пандемії-коронавірусу

Саморозвиток-

Як успішно встановити контакт із людьми

Педпрацівникам:

памятка-роботи-з-агресивними-дітьми-

Агресивність-як-риса-характеру

Принципи-роботи-з-важкими-дітьми

Визачення-поняття-Жорстоке-поводження-з-дитиною

Визначення-поняття-Булінг.-

Види-булінгу 

Визначення-поняття-Булінг.

-Види-булінгу

Визначення-поняття-Гендер

Визначення-поняття-Дискримінація

Визначення-поняття-Домашнє-насильство

Визначення-поняття-Насильство

Поради-щодо-встановлення-довіри-між-проблемним-підлітком-і-педагогічним-працівником-

Рекомендації-педагогам-щодо-спілкування-з-дітьми

 

БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ
  • Національна дитяча «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Центру «ЛА СТРАДА-УКРАЇНА»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

 На Національній «гарячій лінії» з попередження домашнього насильства можна отримати:

– інформаційні консультації (інформація про організації та установи, до яких можна звернутися у конкретній ситуації, перелік документів, які необхідно підготувати для звернення та інше);

– психологічні консультації (поради та підтримку психолога анонімно у телефонному режимі);

– правову допомогу (консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації, поради стосовно правильного складання необхідних документів тощо).

  • Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба: (044) 255-64-50
  • Єдиний телефоний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі  послуги:

– безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

– правові консультації;

– роз’яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги;

– інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних

послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

– зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.

 

Коронавірусна психологія: як заспокоїтися у розпал пандемії

 

Сьогодні, коли на всіх каналах новин і у стрічках соціальних мереж тільки й говорять про стрімке поширення COVID-19, а заходи, направлені на його стримування, порушують наш звичний ритм життя, будь-яка людина відчуватиме неспокій і тривогу. То як залишатися спокійним і не панікувати під час спалаху захворювання, Mind пропонуєдізнатись із матеріалу когнітивного психолога Роберта Ліхі на сайті healthmatters.

Матеріал підготовлено у партнерстві із бюро перекладів «Профпереклад».

Штатний психолог нью-йоркського пресвітеріанського медичного центру ВейллаКорнелла, автор бестселера «Ліки від нервів» та національний експерт з когнітивної терапії, доктор Роберт Ліхі каже, що найголовніше, що може зробити людина, – це розуміти про існування потенційної загрози і не сіяти зайвої паніки.

«Ми повинні визнати, що пандемія існує, тому важливо вжити розумних заходів, наприклад, дотримуватися рекомендацій Центрів з контролю та профілактики захворювань, які наголошують на необхідності ретельно мити руки, уникати соціальних контактів, людяних місць, і за можливості не подорожувати, – каже доктор Ліхі, який також є клінічним професором психології психіатричного відділення медичного центру ВейллаКорнелла. – Проте також важливо дивитися на ситуацію тверезо, зосереджуватися на тому, на що ми можемо впливати, та перестати сильно і часто хвилюватися».

Ось які заходи пропонує доктор Ліхі для відновлення спокою у розпал спалаху коронавірусу, що викликає захворювання COVID-19, та поради, щоб перестати панікувати через нього.

Діліться тим, що ви відчуваєте

Якщо ви скажете людині не хвилюватися, навряд чи це її заспокоїть. Так само це не заспокоїло б і вас.

Натомість прийміть саму ситуацію і своє ставлення до неї. Пам’ятайте, у вас є право хвилюватися, але ви також можете більш конструктивно вирішити цю проблему.

Для початку визначте ймовірні і можливі варіанти того, що може з вами трапитися

Наприклад, найгіршою вашою думкою може бути те, що ви можете померти від COVID-19. Це лише один з можливих варіантів, як і у будь-якій інший ситуації у вашому житті, але неможливо жити і кожного разу думати про всі варіанти розвитку ситуації; будь-який вибір ви робите на основі того, що найімовірніше може статися у тій чи іншій ситуації. В цілому для американського населення ймовірність померти від нового коронавірусу є низькою, тому переналаштуйте своє мислення і зосередьтеся на найбільш ймовірному варіанті розвитку подій.

Перестаньте читати і дивитися новини на деякий час

Якщо гуглити «Випадки зараження коронавірусом» кожні кілька годин, це похитне ваш психологічний стан і посилюватиме страхи через коронавірус. Натомість спробуйте обмежити потік інформації. Скоротіть час перегляду новин до 15 хвилин на день, щоб знати основні події, як от про закриття шкіл або зміни в рекомендаціях щодо подорожей. (Також важливо: переконайтеся, що ці новини надходять з надійних джерел.)

Займіться більш продуктивною діяльністю, наприклад, турботою про сім’ю, закінчіть робочі завдання або виділіть час для відпочинку.

Обмеження перегляду новин і переорієнтування своєї уваги на повсякденні справи допоможе вам заспокоїтися та зменшити страхи через коронавірус. Коли у вас виникає тривожна думка і крутиться в голові, у вас може початися те, що я називаю «Google-it» ( «погугли-про-це») – одержимий пошук в інтернеті інформації про предмет своєї стурбованості. Вам вирішувати, на чому зосереджувати свою увагу, тому контролюйте потік новин, які до вас надходять, і продовжуйте займатися своїми повсякденними справами, на які ви можете впливати.

Складіть графік «часу для стурбованості»

Багатьом моїм пацієнтам це допомагає: протягом дня виділіть 15–20 хвилин і зустріньтеся зі своєю стурбованістю віч-на-віч. Якщо стурбованість, пов’язана з COVID-19, не покидає вас протягом дня, запишіть її і пообіцяйте собі: «Я займуся нею десь о третій». Коли настане час для стурбованості, запитайте себе: мої негативні думки є продуктивними чи непродуктивними?

Продуктивна стурбованість відрізняється від непродуктивної. У результаті продуктивної стурбованості ви починаєте робити щось корисне вже сьогодні. Наприклад, що ви можете зробити, щоб зменшити ризик? Мити руки, використовувати серветки – виконувати всі поради Центрів з контролю і профілактики захворювань. Це продуктивні дії. Непродуктивна стурбованість – це коли ви запитуєте себе: «Що, якщо?..»  Наприклад, «Що, якщо я буду йти вулицею і хтось кашляне на мене? Що, якщо я був на зустрічі і випадково торкнувся когось зараженого?» Ми не можемо на це впливати, тому ця стурбованість є непродуктивною.

Я не кажу людям не хвилюватися, проте якщо ви хвилюєтеся, то робіть це у відведений час, щоб це не відбирало у вас сили, і потім трансформуйте стурбованість у продуктивні дії.

Ваша мета – не позбутися стурбованості, а оцінити її об’єктивно. Розумно, коли лікарні та уряд стежать за цією ситуацією, оголошують карантин і встановлюють обмеження для зменшення розповсюдження. Це може викликати занепокоєння в соціумі, але пам’ятайте, що урядовці та посадовці галузі охорони здоров’я вживають заходів, які порушують повсякденний уклад життя людей, для того щоб підготуватися до ситуації та вирішити її.

Вжиття усіх цих запобіжних заходів не означає, що події розгортатимуться за найгіршим сценарієм.

Знайдіть баланс між тим, щоб дотримуватися належних рекомендацій щодо гігієни та менше і рідше відчувати стурбованість. Не будьте вкрай самовпевненим чи нерозумним, ігноруючи доцільні рекомендації, а радше запитайте себе, є ваші думки продуктивними чи непродуктивними. Ви не можете контролювати все, але ви можете контролювати те, на тому зосереджувати свою увагу, і можете подбати про себе, займаючись фізичними вправами, правильно харчуючись та проводячи час з родиною.

Матеріал підготовлено у партнерстві із бюро перекладів «Профпереклад».

Роберт Ліхі, доктор психології, штатний психолог нью-йоркського пресвітеріанського медичного центру ВейллаКорнелла та клінічний професор психології психіатричного відділення медичного центру Вейлла орнелла.

 

Демонстрація відеолекцій зі спецпроекту «Знай свої права»:

  • Як захищати свої права

https://www.youtube.com/watch?v=62unx9CphW4

  • Протидія домашньому насильству

https://www.youtube.com/watch?v=jSKE79F_ugk

  • Сімейні права

https://www.youtube.com/watch?v=2owtTGe3TZI&list=RDCMUCBJx3fpN2SY9W9zY3e2R1RA&index=1

 

Демонстрація відеолекцій зі спецпроекту «Знай свої права»:

  • Види кібербулінгу

  • Як боротися з кібербулінгом

  • Обовязки у громадському просторі

https://www.youtube.com/watch?v=IUEwxN0b-aI&list=RDCMUCBJx3fpN2SY9W9zY3e2R1RA&index=4

 

 

Демонстрація відео лекцій зі спецпроекту «Знай свої права»:

  • ВСТУП | УСЕ, ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ ПІДЛІТКІВ В УКРАЇНІ

https://www.youtube.com/watch?v=RGy5sWLa_pY&list=RDCMUCBJx3fpN2SY9W9zY3e2R1RA&index=8

  • Обіг психоактивних речовин. Усе, що треба знати для забезпечення прав підлітків в Україні

https://www.youtube.com/watch?v=goKINZ8NZZk&list=RDCMUCBJx3fpN2SY9W9zY3e2R1RA&index=7

  • ЩО ДАЛІ | УСЕ, ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ ПІДЛІТКІВ В УКРАЇНІ

https://www.youtube.com/watch?v=WLEV1eFiueo&list=RDCMUCBJx3fpN2SY9W9zY3e2R1RA&index=5