Зміст методичної роботи

Сучасні інновації професійної підготовки – основа досягнення якості освіти

З метою виявлення та вивчення педагогічного досвіду, ознайомлення з ним широкого кола педагогічних працівників, вдосконалення професійної майстерності викладачів закладу освіти 9 січня 2020 року відбулись педагогічні читання на тему: «Сучасні інновації професійної підготовки – основа досягнення якості освіти»  у відповідності з методичною проблемою ліцею «Формування конкурентоспроможної особистості засобами інноваційних технологій».

До уваги присутніх на педчитаннях були представлені доповіді на теми:

  • «Шляхи удосконалення ключових компетентностей викладача математики через роботу у хмарних технологіях» (Рисак А.В.);
  • «Активізація пізнавальної діяльності  учнів  на уроках географії
    засобами  інтеграції» (Коробенко К.І.);
  • «Портфоліо викладача фізики» (Саєнко Л.М.);
  • «Від навчання професії  до розвитку творчих  здібностей  учнів»

(Гончар В.Ф.);

  • «Впровадження сучасних технологій на уроках виробничого навчання
    з метою підготовки  конкурентноспроможного  фахівця за професією
    штукатур, лицювальник-плиточник, маляр» (Давиденко В.І.).

У доповідях розглядалися актуальні проблеми оптимізації сучасного освітнього простору, застосування інноваційних форм і методів організації освітнього процесу, шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів тощо. Робота була плідною і цілеспрямованою. Доповіді представлені разом з мультимедійною презентацією.

 Педагогічна праця нетворчою не буває

03. 02. 2020 року у ДПТНЗ «Рокитнянський професійний ліцей» з метою вивчення досвіду роботи кращих, найбільш досвідчених педагогів ліцею відкрився місячник методичної роботи під гаслом відбувся семінар з обміну досвідом роботи  «Педагогічна праця нетворчою не буває». . Методист ліцею ознайомила присутніх з планом роботи та побажала плідної праці.

07. 02. 2020 року відбувся семінар з обміну досвідом роботи  «Педагогічна праця нетворчою не буває». У семінарі взяли участь педагогічні працівники ліцею.

           Мета засідання: поширення передового педагогічного досвіду роботи; удосконалення педагогічної майстерності; підвищення мотивації професійної діяльності.

Учасники семінару з великим інтересом сприйняли виступи своїх колег: викладача фізики Саенко Л.М., яка поділилася практичним досвідом роботи з теми : «Застосування технології особистісно орієнтованого навчання на уроках фізики і астрономії», викладача  спецдисциплін Крамаренко Ю.М. «Сучасні види обладнання закладів ресторанного господарства»,  майстрів виробничого навчання   Гончар В.Ф. «Від навчання професії до розвитку творчих здібностей учнів» та Давиденко В.І. «Впровадження сучасних технологій на уроках виробничого навчання з метою підготовки конкурентноспроможного фахівця за професією штукатур, лицювальник-плиточник ,маляр Валентина Іванівна, майстер виробничого навчання».

У своїх тематичних виступах вони вміло використовували електронні засоби навчання та електронні ресурси.

Друга частина семінару пройшла у формі запитань і відповідей, обміну думками, досвідом, постановки невирішених проблем. Захід був не лише цікавим, але й корисним для всіх присутніх: пробудив прагнення до творчості.

19.

Презентаційний меседж  «Система роботи методичних комісій»

02. 2020 року в рамках місячника методичної роботи проводився презентаційний меседж «Система роботи методичних комісій». У закладі освіти працюють 3 методичні комісії: професій громадського харчування та сфери обслуговування (керівник – Середюк Н.В.), викладачів та майстрів виробничого навчання будівельних та загальних професій для всіх галузей економіки (керівник  – Семенюта С.І.), викладачів загальноосвітніх дисциплін  та класних керівників (керівник  – Касіч Н.М.).

Голови МК ознайомили присутніх з власними думками і підходами в роботі, значною кількістю цікавих прикладів, що допомагають робити освітній процес більш ефективним та сучасним.

Проведений захід засвідчив не тільки творчий характер педагогічної праці, високий професіоналізм педагогів, а й їх готовність щедро ділитись знаннями, досвідом та здобутками із колегами.