ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
Пустовіт В.М.
«___» ________
Графік консультацій
педагога – наставника, викладача зарубіжної літератури Градової Н.Г., з молодим спеціалістом Кононенко Н.А., на 2018-2019 н.р.
Серпень
- Знайомство з молодим фахівцем. Час спілкування: «Розповідь про себе».
- Вивчення робочих програм, методичних рекомендацій та посібників з предмету «Зарубіжна література»
- Планування виховної роботи з групою та батьками на 2018-2019 н.р.
Вересень
- Час спілкування: «Як швидше пройти процес адаптації в ліцеї».
- Методика проведення сучасного уроку. Вимоги до планування.
- Тематика батьківських зборів.
- Відвідування уроків і позаурочних заходів з їх наступним обговоренням.
Жовтень
- Рекомендації молодому викладачеві щодо його самоосвіти.
- Час спілкування: « Перевірка знань учнів. Особливості складання тестових та контрольних завдань.»
- Відвідування уроків і позаурочних заходів з їх наступним обговоренням
- Час спілкування : «Годуємось до батьківських зборів».
Листопад
- Рекомендації щодо організації індивідуальної роботи з учнями. Виявлення обдарованих та невстигаючих учнів. Система роботи з дітьми даних категорій.
- Консультації по роботі з документацією: журналами груп, зошитами.
- Час спілкування: «Як вести протоколи групових та батьківських зборів».
Грудень
- Самоаналіз уроку. Обговорення схеми аналізу уроку.
- Обговорення новинок методичної літератури з предмету.
- Рекомендації щодо організації позакласної роботи в групі.
- Відвідування уроків і позаурочних заходів з їх наступним обговоренням.
Січень
- Рекомендації по виконанню вимог до обсягу та характеру домашніх завдань.
- Час спілкування : «Попередження педагогічної запущеності учнів».
- Участь в педагогічних читаннях та методичних заходах в січні.
Лютий
- Час спілкування: «Методи активізації пізнавальної діяльності учнів».
- Аналіз педагогічних ситуацій.
- Відвідування молодим спеціалістом уроків педагога – наставника.
- Рекомендації щодо організації індивідуальних бесід з батьками та учнями.
Березень
- Інноваційні технології в навчанні.
- Час спілкування: «Види контролю, їх раціональне використання на різних етапах вивчення програмного матеріалу».
- Робота з учнями, схильними до правопорушень.
- Відвідування уроків з їх наступним обговоренням.
Квітень
- Причини виникнення конфліктних ситуацій та способи їх розв’язання.
- Час спілкування: « Чи комфортно мені в колективі».
- Складання характеристики учня та класного колективу.
Травень
- Психолого – педагогічні вимоги до оцінки знань учнів.
- Профілактика професійного вигорання.
- Аналіз процесу адаптації молодого спеціаліста.
Педагог – наставник Н.Г.Градова