Графік консультацій

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

                                                                                                Пустовіт В.М.

 «___» ________ 

 

Графік консультацій

педагога – наставника, викладача зарубіжної літератури  Градової Н.Г.,  з молодим спеціалістом Кононенко Н.А., на 2018-2019 н.р.

Серпень

  • Знайомство з молодим фахівцем. Час спілкування: «Розповідь про себе».
  • Вивчення робочих програм, методичних рекомендацій та посібників з предмету «Зарубіжна література»
  • Планування виховної роботи з групою та батьками на 2018-2019 н.р.

Вересень

  • Час спілкування: «Як швидше пройти процес адаптації в ліцеї».
  • Методика проведення сучасного уроку. Вимоги до планування.
  • Тематика батьківських зборів.
  • Відвідування уроків і позаурочних заходів з їх наступним обговоренням.

Жовтень

  • Рекомендації молодому викладачеві щодо його самоосвіти.
  • Час спілкування: « Перевірка знань учнів. Особливості складання   тестових  та контрольних завдань.»
  • Відвідування уроків і позаурочних заходів з їх наступним обговоренням
  • Час спілкування : «Годуємось до батьківських зборів».

Листопад

  • Рекомендації щодо організації індивідуальної роботи з учнями. Виявлення обдарованих та невстигаючих учнів. Система роботи з дітьми даних категорій.
  • Консультації по роботі з документацією: журналами груп, зошитами.
  • Час спілкування: «Як вести протоколи групових та батьківських зборів».

Грудень

  • Самоаналіз уроку. Обговорення схеми аналізу уроку.
  • Обговорення новинок методичної літератури з предмету.
  • Рекомендації щодо організації позакласної роботи в групі.
  • Відвідування уроків і позаурочних заходів з їх наступним обговоренням.

Січень

  • Рекомендації по виконанню вимог до обсягу та характеру домашніх завдань.
  • Час спілкування : «Попередження педагогічної запущеності учнів».
  • Участь в педагогічних читаннях та методичних заходах в січні.

Лютий       

  • Час спілкування: «Методи активізації пізнавальної діяльності учнів».
  • Аналіз педагогічних ситуацій.
  • Відвідування молодим спеціалістом уроків педагога – наставника.
  • Рекомендації щодо організації індивідуальних бесід з батьками та учнями.

Березень

  • Інноваційні технології в навчанні.
  • Час спілкування: «Види контролю, їх раціональне використання на різних етапах вивчення програмного матеріалу».
  • Робота з учнями, схильними до правопорушень.
  • Відвідування уроків з їх наступним обговоренням.

Квітень

  • Причини виникнення конфліктних ситуацій та способи їх розв’язання.
  • Час спілкування: « Чи комфортно мені в колективі».
  • Складання характеристики учня та класного колективу.

Травень

  • Психолого – педагогічні вимоги до оцінки знань учнів.
  • Профілактика професійного вигорання.
  • Аналіз процесу адаптації молодого спеціаліста.

 

Педагог  – наставник                                      Н.Г.Градова