Розвиток творчого потенціалу педагогів та учнів як необхідна умова якісної організації освітнього процесу

17. 02. 2020 року відбулось засідання «круглого столу» на тему: «Розвиток творчого потенціалу педагогів та учнів як необхідна умова якісної організації освітнього процесу», де були представлені кращі практичні досягнення педагогів. Викладачі демонстрували презентаційні матеріали з використання нетрадиційних форм та методів, аналізували чи досягли очікуваного результату.

Серед основних напрацювань окремих педагогів найбільшу увагу привернули роботи:

«Підвищення пізнавального інтересу на уроках математики та спецдисциплін за професією маляр шляхом професійного спрямування» (викладач математики Рисак А.В., викладач спецдисциплін Семенюта С.І.);

«Організація і проведення уроків з елементами майстер-класу» (викладач спецдисциплін Середюк Н.В.);

«Виховання успіхом – одна з важливих умов розвитку особистості» (викладач української мови і літератури            Касіч  Н. М.).

Педагоги  обмінялися практичним досвідом діяльності, відзначили  методичну новизну, оригінальність, актуальність  та  практичне  значення робіт.

1 коментар до “Розвиток творчого потенціалу педагогів та учнів як необхідна умова якісної організації освітнього процесу”

  1. Практика свщчить, що вихователi ДНЗ i вчителi початково! школи не завжди розумiють, що творчий розвиток особистосп засобами художньо-естетично! дiяльностi е спiльною метою як дошкшьно!, так i початково! освгги. Таким чином, не може бути рiзких вiдмiнностей в !х завданнях, змюн, формах i методах навчання. У навчаннi, розвитку дiтей засобами образотворчо! дiяльностi доцiльно спиратися на гру. 1дентифшащя себе з художником е щкавим процесом перевтiлення, визволення, звшьнення ока, руки i серця дитини. Зображувальна дiяльнiсть стае процесом, який активно стимулюе уяву i творчють дитини, що готова до тако! дiяльностi. Педагогу залишаеться лише дiяти на цiй хвилi штересу дiтей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *