Виробниче навчання

 

20 група

Приготування юшок, супів з макаронними виробами

Грибна юшка з Галушками

Квасолева зупа. (Пісна)

Грибна юшка з домашньою локшиною

Приготування супів молочних

Молочна рисова каша з секретом

Гарбузяна каша

Як варити манну кашу на молоці

Приготування страв з яєць

Як готувати яйця пашот

Як варити яйця

 

40 група

Приготування білково-горіхового напівфабрикату і тортів з нього: торт мигдально-фруктовий, торт «Хрещатик», торт «Олімпійський», торт «Київський».

http://www.uk.x-pdf.ru/5fizika/1282931-38-navchalniy-posibnik-kursu-tehnologiya-konditerskogo-virobnictva-avtori-zayceva-gorpinko-elektronne-oformlennya-te.php

https://povar.ru/recipes/tort_kreshatik-35780.html

Приготування шарового тіста і тортів з нього (напівфабрикату): торт «Шаровий  з кремом», торт «Спортивний», торт «Наполеон».

Приготування тортів і перекладанців з медового тіста: торт «Бджілка», торт «Медівник чорний», перекладанець «Пташине молоко».

 

Приготування вафельного тіста і тортів: торт «Шоколадно-вафельний», торт вафельний «Полярний».

 

ТУ-2 група

«ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНІКА ОБСЛУГОВУВАННЯ (для учнів ПТНЗ галузі ресторанного господарства)» НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК

http://lib.iitta.gov.ua/106799/1/Organizacia%20i%20tehnika%20obslugovuvannia%2025012016.pdf

 Тема 1. Підготовка залів до обслуговування.

Торговельні приміщення до обслуговування готують щоденно. Приміщення старанно прибирають, розставляють меблі, отримують посуд та білизну, сервірують столи.

1.САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА ПІДГОТОВКА ТОРГОВОГО ЗАЛУ Прибирання залу проводиться прибиральницями на початку та в кінці робочого дня. Оскільки ресторани працюють до півночі і довше, прибирання починається вночі, після закінчення роботи підприємства і закінчується під ранок, за кілька годин до відкриття. Прибирання паркетних підлог та підлог з килимовим покриттям проводиться сухим способом, а підлоги з лаковим покриттям та мийною плиткою прибирають вологим способом. Послідовність прибирання залежить від якості покриття підлоги. Якщо підлога потребує вологого прибирання, то спочатку знімають пил з меблів, підвіконників і т. д., а потім роблять вологе прибирання. При сухому прибиранні спочатку збирають пил пилососами з підлоги, а відтак з інших місць. Для натирання підлоги використовують підлогонатирачі промислового виробництва. Побутові підлогонатирачі для підприємства харчування непридатні, вони не витримують навантаження і швидко ламаються. Це відноситься і до пилососів. Найкраще застосовувати пилососи готельного типу, які виготовляють західні фірми, з металевим корпусом та набором насадок-щіток. Після закінчення прибирання приміщення провітрюють. Протягом робочого дня невелике поточне прибирання виконує чергова прибиральниця, бажано при відсутності відвідувачів або під час перерви. Для всіх підприємств харчування один раз на місяць встановлюється санітарний день для проведення генерального прибирання з наступною дезінфекцією всіх приміщень, обладнання та інвентаря.

2.РОЗТАШУВАННЯ МЕБЛЕВИХ ВИРОБІВ

Розміщення меблів у торговому залі залежить від конфігурації приміщення, розміщення дверей, вікон, колон, естради та майданчика для танців. Столи розставляють прямими лініями, в шахматному порядку, групами-зонами, які розділені основними і додатковими проходами. Ширина основних проходів коливається в межах 1,5-2 м у ресторанах, і 1,0-1,2 м у кафе та барах. Додаткові проходи необхідні для розподілу потоків гостей. У ресторанах їх ширина повинна становити не менше 1,2 м, у кафе та барах 0,8- 0,9 м. Ширину визначають по спинках крісел, які стоять на відстані 0,5 м від стола. Біля стін та колон квадратні столи краще розставляти по діагоналі, це створює додаткові зручності при обслуговуванні. Прямокутні столи найчастіше ставлять біля стін, круглі — посередині залу. Не рекомендується розміщувати столи на одній лінії з вхідними дверями. Від стін прямокутні столи повинні бути на відстані 10-20 см. Крісла та стільці розставляють так, щоб їх сидіння знаходились під столом не більше ніж на половину. В кафе та барах використовують пристінні і напівкруглі дивани біля яких також розставляють столи. Між групами столів, частіше біля стін або колон, розміщують серванти для офіціантів із розрахунку один сервант на одного або двох офіціантів. Підсобні (приставні) столики розставляють біля частини столів або, якщо вони пересувні, біля сервантів. Для зручності в роботі і для збереження відповідної температури напоїв, які подаються, встановлюються серванти-холодильники, шафи- холодильники, виставочні вітрини-серванти з охолодженням. Щоденно метрдотель розподіляє зони обслуговування між офіціантами і створює таким чином рівні умови праці для всіх членів бригади офіціанта

  Тема 2. Меню і прейскурант.

www.youtube.com/watch?v=otrgB7bft1Q&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=ajiRPGjEaLI

www.youtube.com/watch?v=XfwnrPinQ5k

 Тема 3. Попередня сервіровка столів.

www.youtube.com/watch?v=Ape0CC9MqOo

www.youtube.com/watch?v=mNdsySjuTlQ

https://www.youtube.com/watch?v=FKiFMQh5Fvc

 Тема 4. Обслуговування відвідувачів Зустріч відвідувачів, прийом замовлення і одержання готових страв.

Тема 4. Здійснення розрахунку з відвідувачами.